lørdag den 3. november 2007

Min mentor... klik her!





Fritz H. Schur
En af de centrale personer i min karriere, som jeg nærer dyb respekt for, og som har guided min udvikling siden 1993.
Hans faglige viden og praktiske erfaring i toppen af dansk erhvervlivd er ubestridt, og jeg kan tilføje at han er en fremragende ejerleder, der formår at give frihed til ansvar i hans egne virksomheder.
Repekten for virksomhedens liv og udvikling præger alt - målet er virksomheden! - ikke Ferrarien og villaen på strandvejen...
Netværk - lange og dybe personlige relationer
Købmandskab
Fokus og dedikation
Den rette pløjedybe
Gøre tingene rigtig første gang
Holde ord
Respekten for individet
Teamplay
Værdier som idag guider beslutningerne i min hverdag.
Man fornemmer en god bundklang af "rettidig omhu"... :-)

Ingen kommentarer: